?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Bourne Icons

I made some Icons. I hope you like them. :) My thanks goes to scoob2222 for her help to show me how to post this. Then to monicaop , because I could use her vid to make screencaps and at last, but not least to anime_ship for her support.

Preview:






001
002
003
004
005
006
007
008
009
010
011
012
013
014
015
016
017
018
019
020
021
022
023
024
025
026
027
028
029
030
031
032
033
034
035
036
037
038
039
040
041
042
043
044
045
046
047
048
049
050
051
052
053
054
055




Created with angelamaria's Icon Table Generator @ Bauble

But you know, If you take it:

Comments=♥
Credit is a must!
NO hotlinking & NO altering!
Disclaimer: I don`t own the pictures, characters, actors etc., they are not mine. I use the things only to have some fun, so please don`t blame me. Please. :)

Comments

( 36 stars — Falling star )
ozyoxy
Oct. 20th, 2007 11:17 pm (UTC)
I really like #18!
frust_sheep
Oct. 23rd, 2007 08:13 pm (UTC)
Thank you very much. :)
monicaop
Oct. 21st, 2007 02:52 am (UTC)
Love them :), I think I'll take some of them ;), good to know the vid was put to good use!!! Hugs!! Be well and take care, Monica
frust_sheep
Oct. 23rd, 2007 07:50 pm (UTC)
Thank you very much. :) I`m glad you liked them and yes your vid was very useful. Thanks again, that I could use it. :)
anime_ship
Oct. 22nd, 2007 12:25 am (UTC)
OMG!
I LOVE YOUR ICONS!!! I have too steal them all lol! your sooo good! wow I wish I do that good, and you were giving crap about, you weren't a good Icon maker, I only wish I was that creative with Icons as you are! *Hugs*
anime_ship
Oct. 22nd, 2007 12:27 am (UTC)
Lol I have a question
I have question, 0n Icon 49 was that a deleted scene or what? lol!
frust_sheep
Oct. 23rd, 2007 08:10 pm (UTC)
Re: Lol I have a question
Oh thank you very much. I`m really glad you liked them, too. :)
Thanks, maybe I can make some icons, but you are so creative to make whole videos. I wish I can do that, too.
*hug*

To your question: Yes, it was a deleted scene from Supremacy. Nicky, Pam, Cronin, Abbott were in that scene at the hotel and talked about the situation.
anime_ship
Oct. 23rd, 2007 10:10 pm (UTC)
Re: Lol I have a question
Really!! you think I can find that deleted scene?
frust_sheep
Oct. 23rd, 2007 11:29 pm (UTC)
Re: Lol I have a question
I don`t know. Maybe on you tube. :) I hope you find it.
anime_ship
Oct. 23rd, 2007 11:54 pm (UTC)
Re: Lol I have a question
Ack! where'd you get the picture then? if don't mind me asking lol!
frust_sheep
Oct. 24th, 2007 09:19 pm (UTC)
Re: Lol I have a question
I have the dvd`s and there are the deleted scene on it. So I made some screencaps of that scene.
I hope you will find it on you tube.
anime_ship
Oct. 24th, 2007 11:55 pm (UTC)
Re: Lol I have a question
Oh, wow, so it's supremacy right? because ultimatum hasn't come out yet on dvd.
frust_sheep
Oct. 25th, 2007 09:06 pm (UTC)
Re: Lol I have a question
Yes, it is "Supremacy". :) But I can`t wait, that they release ultimatum. :D
anime_ship
Oct. 25th, 2007 10:15 pm (UTC)
Re: Lol I have a question
Aww, man I wish I could see that deleted sdene! oh and one for thing I maded some Bourne animated Icons I can't remaber if told you our not already all well, anyways I maded some today and their very funny their on the Thebourneseries community oh, and mark your calander lol because supremacy going airing on NBC! on sunday night this week on 28th I thought it was quiet a shock for them to be airing it at 8 clock on sunday night, it's alomst unholy lol! espeically for some random person flipping through channels lol! and see Bourne Accosting Nicky in the subway, which we *Squeel* for our angst monent! lol! maybe can email back and frouth while watching it lol! I have small tv in my room!
frust_sheep
Oct. 25th, 2007 10:41 pm (UTC)
Re: Lol I have a question
Oh it`s sad, that you could not watch that scene. :( I`m sorry.
---
Yes, you told me about your icons and I said: Your animated icons are excellent. Great. *2 thumbs up* So you can write fanfics, make vids and icons. You are so multilateral. Oh I wish I could do that too. :)
*lol*
---
And yes I saw it, but I think I can`t watch it on NBC, because we get only CNBC and I doubt that the movie will air there. But I can watch it on dvd. It would be cool, if we email, but I will be very busy on monday and I have to go to bed early on sunday, so I think I can`t stay long on the internet. You know the time difference, because I live in Germany. ;)

BTW: I watch your new vid now. *lol* :)
anime_ship
Oct. 25th, 2007 11:08 pm (UTC)
Re: Lol I have a question
Oh wow Gremany! neato! thats okay! and as you see I figure finally how to LJ cut!
frust_sheep
Oct. 25th, 2007 11:16 pm (UTC)
Re: Lol I have a question
It`s great, that you know how to use the lj cut.
BTW: I like your vid. It`s cool and the fight scene fits perfectly with the music. Great job. :)
anime_ship
Oct. 25th, 2007 08:10 pm (UTC)
Hey girlfriend!
I have great news, and this make you laugh! I posted Bourne animated Icons I maded today, there totally funny I love them, go check'em out! http://community.livejournal.com/thebourneseries/
frust_sheep
Oct. 25th, 2007 09:12 pm (UTC)
Re: Hey girlfriend!
Your animated icons are excellent. Great. *2 thumbs up* So you can write fanfics, make vids and icons. You are so multilateral. Oh I wish I could do that too. :)
draoi_mistress
Oct. 27th, 2007 05:49 am (UTC)
frust_sheep, these are awesome! Thank you (and those who helped/supported you) so much for sharing these with us. I promise to credit you and I wouldn't dream of altering any ... they're perfect. :)

frust_sheep
Oct. 27th, 2007 02:04 pm (UTC)
Oh thank you so much draoi_mistress for your lovely review. I`m really glad that you like them. :)

BTW to your comment in the community: Yes, it`s really strange. Hm, but I can read your post in my journal. But thank you again, that you once again made a review. :) It means a lot to me. :)
anime_ship
Oct. 27th, 2007 10:45 pm (UTC)
20th video!
I done it too, Seethers new song from new cd 6 gun quota lol! when first heard it I totally thought of bourne so it's uploaded now! http://www.youtube.com/profile?user=Videospunkpunk
frust_sheep
Oct. 27th, 2007 11:09 pm (UTC)
Re: 20th video!
I watched it now. It`s cool and yes the song fits great. :)
anime_ship
Oct. 28th, 2007 01:21 am (UTC)
Re: 20th video!
Thank you! lol! Oh, we have 110 fanfics on fanfiction.net now! I'm soo excited new writers are blossoming because of their love for movies and our shipperdome! lol! the more the merryer I say lol!
anime_ship
Oct. 29th, 2007 03:33 am (UTC)
Hey! girlfirend!
I maded new video! check it our! Nicky bourne this time! I really love the video!
http://www.youtube.com/profile?user=Videospunkpunk
frust_sheep
Oct. 29th, 2007 08:57 pm (UTC)
Re: Hey! girlfirend!
Oh I love it too. :) Great scenes and cool music. I think the music fits really great, especially as he looks through the rifle scope and where jason and nicky were in the tram. :D
anime_ship
Oct. 29th, 2007 10:43 pm (UTC)
Re: Hey! girlfirend!
Gladed you liked it! say doesnt this song sound like marie to Jason?
http://www.youtube.com/watch?v=5LGGOZD7Yz0

I'm thinking about redoing the video because I lost it
frust_sheep
Oct. 31st, 2007 01:00 am (UTC)
Re: Hey! girlfirend!
I like the Maria Mena song "Our Battles", so I think it`s a really good choice to do a music vid. :D

I saw at you tube your new vid with the song from seether and I have to say it`s awesome. I love the song and I love the scenes you used. The scenes were different and beautiful. Great choice. I think it`s one of your best vids.
anime_ship
Oct. 31st, 2007 02:17 am (UTC)
Thanks
Thanks I try whiching it up abit I'm working on one called foundations by kate Nash it's ansty to the pretty exeme, but every good some fare lol! Time Immorial has 161 reviews and they all basicly like updat! so I'm going email the friggen girl to update! lol!
frust_sheep
Oct. 31st, 2007 07:22 pm (UTC)
Re: Thanks
Cool, I`m looking forward to it. :)
Yes, many people want that she updates her story. I hope it too and I hope she is ok. It`s a so awesome story and the next chapter looks so promising.

PS: Sexy icon. :D ;)
anime_ship
Oct. 31st, 2007 08:13 pm (UTC)
Re: Thanks
Muhaha! In know I made it! and the video going pretty good I e-mailed her and now it's just left up to her for the reply! lol!
frust_sheep
Nov. 1st, 2007 10:13 pm (UTC)
Re: Thanks
Thanks for the info and you are a really good icon maker. Love your icon.
anime_ship
Nov. 1st, 2007 10:59 pm (UTC)
Re: Thanks
Hey, I maded a music video again if want to see it!
frust_sheep
Nov. 5th, 2007 09:21 pm (UTC)
Re: Thanks
See the other post. ;)
lattelady6
Nov. 19th, 2007 05:21 am (UTC)
These are great! May I take a few? I'll be sure to credit you for them.

Latte
frust_sheep
Nov. 19th, 2007 08:02 am (UTC)
Thanks. :)
Thanks, it`s really nice, that you like them. :) Please help yourself and take which you want ... so no problem, you can use them. I would be glad. :)
( 36 stars — Falling star )
sheep: frust-sheep main
frust_sheep
Frust-sheep

Disclaimer:

I own only my drawings.
I don`t own the other pictures (they are © to their respective owners), characters, actors etc., they are not mine.

NO profit motivation & NO copyright infringement is intended!

I use the things only to have some fun, so don`t blame me...please.

----------------------------------------
IF YOU TAKE SOMETHING,
PLEASE:
=> Comment, because = ♥!
=> Credit is a MUST!
=> NO HOTLINKING!
=> NO ALTERING!
=> NO STEALING!
=> DON'T POST IT ELSEWHERE, except Livejournal (but you can ask me & maybe I say yes)!
=> ENJOY !!! :)












1. & 5.Icon-credit: by damnedhalo_icon
3.Icon-credit: Quote by Bill Watterson & icon by frust_sheep
4.Icon-credit: by notasweicons
6.Icon-credit: by frust_sheep
2. & 7.Icon-credit: by pear_conference @ annoying_pics





Latest Month

November 2016
S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by Teresa Jones